Znieczulenie ogólne

W naszej klinice od wielu lat przeprowadzamy zabiegi stomatologiczne wykorzystując znieczulenie ogólne, które pozwala na komfortowe przeprowadzenie zabiegu.

Narkozę (znieczulenie ogólne) proponujemy Pacjentom, którzy wykazują wyjątkową wrażliwość na ból i/lub leczenie stomatologiczne wywołuje u nich duży lęk.

Znieczulenie ogólne bardzo często daje możliwość wyleczenia wielu zębów za jednym razem. Możemy przeprowadzić leczenie zachowawcze, endodontyczne (leczenie kanałowe) czy chirurgiczne (usuwanie zębów pod narkozą, wszczepienie implantów) za jednym razem, w trakcie jednej narkozy.

Ilość wykonywanych zabiegów oraz czas znieczulenia pacjenta określany jest bardzo indywidualnie. Nasi doświadczeni i kompetentni lekarze przed samym zabiegiem dokładnie analizują przypadek i precyzyjnie opracowują plan leczenia. Podstawą opracowania takiego planu jest odpowiednia diagnostyka.

Znieczulenie ogólne sprawia, że Pacjent zapada w sen i nie odczuwa bólu. Leki konieczne do przeprowadzenia znieczulenia podawane są dożylnie w celu zapewnienia komfortu oraz bezpiecznego wykonania zabiegu.

Konsultacja z lekarzem stomatologiem oraz lekarzem anestezjologiem jest pierwszym podstawowym etapem leczenia stomatologicznego w znieczuleniu. Nasi doświadczeni lekarze w fachowy sposób odpowiedzą na nurtujące Państwa pytania, skrupulatnie przedstawią plan leczenia i skierują na wykonanie niezbędnych do przeprowadzenia zabiegu badań laboratoryjnych.

W trakcie planowego leczenia stomatologicznego Pacjent jest pod stałą kontrolą medyczną, dzięki czemu może czuć się w pełni bezpieczny. Anestezjolog przy pomocy specjalistycznego sprzętu monitoruje oddech i akcje serca Pacjenta, by lekarz stomatolog mógł w tym czasie skupić się na przeprowadzeniu zabiegu w jamie ustnej.

Ważne zalecenia dla Pacjentów w dniu przeprowadzanego leczenia w znieczuleniu ogólnym:

1. Nie pij 2 godziny przed i nie jedz 6 godzin przed planowanym zabiegiem,
  2. Do kliniki przyjdź z osobą towarzyszącą,
  3. Leki przejmowane na stałe popij tylko jednym łykiem przegotowanej wody,
  4. Nie nakładaj biżuterii, makijażu oraz zmyj lakier z paznokci.

Stała opieka medyczna, a tym samym kontrola bezpieczeństwa Pacjenta, dzięki obecności lekarza anestezjologa.

Tak. Uczulenie na któryś ze środków stosowanych do narkozy, chore drogi oddechowe, cukrzyca, choroby serca i nerek są przeciwwskazaniami do przeprowadzenia znieczulenia ogólnego.